Izrada
sajtova

Koliko može da traje proces, koji je obim cena i za kakve funkcije na vašem sajtu? Da li će sajt u potpunosti vršiti svoju funkciju?

Izrada
sajtova

Koliko može da traje proces, koji je obim
cena i za kakve funkcije na vašem sajtu?
Da li će sajt u potpunosti vršiti svoju funkciju?

Izrada
sajtova

Koliko može da traje proces, koji je obim
cena i za kakve funkcije na vašem sajtu?
Da li će sajt u potpunosti vršiti svoju funkciju?

RAZLIČITE OPCIJE

SAJTOVA

01.

Izrada prezentacionih sajtova

Kada je u pitanju izrada sajtova, naš stav je da najpre uvek treba proceniti potencijal skaliranja poslovanja samim postojanjem sajta i njegovom pravilnom optimizacijom za takozvano organsko rangiranje u rezultatima pretrage putem Google pretraživača.

Ukoliko se pak ispostavi, da priroda vašeg posla nije takva da vaš sajt zahteva strukturu i sadržaj sadržaj koji ima ovakav potencijal i da se sve ili najveći broj prodaja ostvaruje kroz druge kanale, a koji nisu online kanali, onda je sasvim dovoljno kreirati, uredan i pregledan sajt, sa osnovnim informacijama o vašoj delatnosti, lokaciji i načinima za uspostavljanje kontakta. Samim tim i cena izrade sajta može biti veoma pristupačna u odnosu na njegovu jednostavnost, a to može biti svega nekoliko stranica, od 1 do 5.

Izrada sajtova prezentacionog tipa može koštati od 200 do 300 eura, u zavisnosti od koncepta i vremena potrebnog za izradu sajta.

Danas postoji mnogo gotovih, unapred kreiranih rešenja za razne vrste biznisa, i u vizuelnom i u finkcionalnom smislu. Takav jedan tzv. „šablon“ može zadovoljiti potrebe biznisa kojima je dovoljan pristojan i uredan sajt sa osnovnim informacijama.

02.

Izrada sajtova zahtevnije strukture, funkcija i većeg obima sadržaja

Danas je zaista moguće kreirati svakakve funkcionalnosti sajtova uz pomoć WordPress-a, a to nam takođe daje prilike da sajtove koji su kompleksniji izradimo po nižim cenama, nego što je slučaj sa veoma složenim rešenjima koja se moraju, kako se kaže „kodirati od nule“. 

Tako izrada sajtova u WordPress-u može ispuniti veoma složene zahteve i ostati u okviru nižih budžeta, već od 5oo eura, a sve do nekoliko hiljada eura.

U ovu kategoriju spada i izrada online prodavnica, sa implementacijom kartičnog plaćanja, što uglavnom ne košta ispod 1000 eura, u zavisnosti od ostalih funkcionalnosti, kao i obima sadržaja i naravno samog koncepta izrade. 

Ono što ovde još više treba naglasiti jeste da nikako nije mudro uložiti novac u izradu dizajnerski i funkcionalno zahtevnog sajta, bez prethodne analize tržišta – odnosno potencijala ovagvog kanala prodaje. Istraživanje ključnih reči i konkurencije radi ocene SEO potencijala i postavljanja SEO temelja, je nešto što u tom slučaju nikako ne treba preskočiti.

03.

Izrada sajtova drugim tehnologijama

Do sada smo govorili o upotrebi WordPress-a za izradu sajtova, a potrebno je naglasiti da postoje i druge tehnologije čija upotreba je danas više fokusirana na složene sisteme, aplikacije i ostala poslovna rešenja – i možda ih treba i razdovojiti od pojma „sajt“.

U situacijama gde se zahteva veća kompleksnost funkcionalnosti sajta i ukoliko to podrazumeva prilagođeni razvoj tih funkcionalnosti, cena izrade sajta može biti dodatno uvećana prilikom kreiranja ponude.

Ovde već govorimo o rešenjima koja se do detalja zasnivaju na kodiranju u relevantnim tehnologijama koje obezbeđuju stabilan i u potpunosti funkcionalan rad sistema koji je razvijen iskljjučivo prema zahtevima biznisa klijenta.

KAKO IZGLEDA

PROCES IZRADE SAJTA?

Inicijalni sastanak

Upoznavanje sa vašim načinom poslovanja i ciljevima koje želite da ostvarite samom izradom sajta

Analiza potencijala

U ovoj fazi želimo da steknemo utisak o dobroj praksi vaše konkurencije i mogućnostima za maksimalne rezultate

Kreiranje plana

U fazi kreiranja plana, obuhvaćena je izrada predloga strukture stranica vašeg sajta uz predlog dizajna i funkcija

Izrada sajta

Implementacija predloga dizajna, strukture i sadržaja koji su u prethodnoj fazi odobreni

Testiranje

Ocena funkcionalnosti, korisničkog iskustva i stabilnosti sajta, kao i povezivanje sa alatima za izveštavanje

Obuka

Ukoliko želite da sami upravljate svojim sajtom i nadalje kreirate novi sadržaj, bićete u potpunosti obučeni za to

Dizajn sajta je važan...

…ali je mnogo važnija njegova funkcija i učinak za vaše poslovanje. Mnogo je slučajeva u kojima je na sajtovima kompanija implementiran dopadljiv vizuelni dizajn, na oko interaktivan i dinamičan, ali da jednostavno nema prodajnih rezultata.
Zbog toga je veoma važno postaviti precizan plan ciljeva i nekada i pojednostaviti dizajn ukoliko određenoj ciljnoj grupi to pomaže da se lakše snađe i dođe do inforamacije koje su joj potrebne ili obavi kupovinu ukoliko je to moguće putem sajta.

Dizajn sajta je važan...

…ali je mnogo važnija njegova funkcija i učinak za vaše poslovanje. Mnogo je slučajeva u kojima je na sajtovima kompanija implementiran dopadljiv vizuelni dizajn, na oko interaktivan i dinamičan, ali da jednostavno nema prodajnih rezultata.
Zbog toga je veoma važno postaviti precizan plan ciljeva i nekada i pojednostaviti dizajn ukoliko određenoj ciljnoj grupi to pomaže da se lakše snađe i dođe do inforamacije koje su joj potrebne ili obavi kupovinu ukoliko je to moguće putem sajta.

Start typing and press Enter to search